Scroll Top

NBS z pierwszą w historii nagrodą PR World Alliance

W zeszłym tygodniu mieliśmy przyjemność uczestniczyć w pierwszym od początku pandemii zjeździe agencji PR World Alliance. Spotkanie profesjonalistów z branży PR z trzech kontynentów tym razem odbyło się w Zagrzebiu i obfitowało w wymianę doświadczeń, pomysłów i narzędzi, ale też w wiele okazji do prywatnych rozmów i wspólnego podziwiania uroków Chorwacji.

Po raz pierwszy przyznana została też nagroda PRWA Excellence Awards za najlepszą kampanię PR. Z dumą ogłaszamy, że przedstawiciele agencji z całego świata docenili nasze zaangażowanie w kampanię „Planeta albo plastik”, zrealizowaną dla kanału National Geographic. 

Serdecznie dziękujemy za to ogromne wyróżnienie!

Najnowsze wiadomości z NBS
Clear Filters

15 grudnia na głównym rynku GPW w Warszawie zadebiutowała Grupa Murapol. NBS odpowiadał za przygotowanie i realizację kampanii informacyjno-promocyjnej wspierającej IPO.

1 sierpnia 2023 roku rozpoczęliśmy kompleksową obsługę Grupy Dom Development, największego dewelopera mieszkaniowego w Polsce. Współpraca obejmie komunikację korporacyjną Grupy, PR produktowy, a także relacje inwestorskie.

Norweska grupa Hydro sfinalizowała przejęcie Alumetalu, polskiego producenta wtórnego aluminium. Mieliśmy przyjemność pracować przy tej transakcji, realizując kampanię informacyjno-promocyjną wspierającą ogłoszone przez Hydro publiczne wezwanie na wszystkie akcje Alumetalu.