Scroll Top

Pierwsza edycja Akademii GPW Growth za nami

Za nami uroczyste zakończenie pierwszej edycji Akademii GPW Growth, programu edukacyjnego wspierającego rozwój małych i średnich firm, organizowanego przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.

Jako partner programu, mieliśmy okazję dzielić się z uczestnikami wiedzą z zakresu relacji inwestorskich i komunikacji, a na koniec, z wielką przyjemnością, uczestniczyliśmy (zdalnie) w uroczystości wręczenia certyfikatów. Nie możemy doczekać się kolejnej edycji!

Więcej informacji o programie na stronie: gpwgrowth.pl.

Najnowsze wiadomości z NBS
Clear Filters

15 grudnia na głównym rynku GPW w Warszawie zadebiutowała Grupa Murapol. NBS odpowiadał za przygotowanie i realizację kampanii informacyjno-promocyjnej wspierającej IPO.

1 sierpnia 2023 roku rozpoczęliśmy kompleksową obsługę Grupy Dom Development, największego dewelopera mieszkaniowego w Polsce. Współpraca obejmie komunikację korporacyjną Grupy, PR produktowy, a także relacje inwestorskie.

Norweska grupa Hydro sfinalizowała przejęcie Alumetalu, polskiego producenta wtórnego aluminium. Mieliśmy przyjemność pracować przy tej transakcji, realizując kampanię informacyjno-promocyjną wspierającą ogłoszone przez Hydro publiczne wezwanie na wszystkie akcje Alumetalu.